lördag 22 februari 2020

Hälsoresa Estland, Pärnu. Dag 5

Sovit gott i natt och eftersom min första behandling inte var förrän vid kl. 11.45 blev det lite sovmorgon. Samt så jag hann börja packa eftersom vi påbörja resan hemåt i morgon.

Dagens behandlingar började med vattengympa. Ett riktigt bra pass! Det känns skönt i kroppen efteråt. Efter lunch fick jag ryggmassage och sedan var det dags för paraffinhanskar och dagens sista behandling blev paraffin-ozokeritbehandling för ryggen.

I dag hade jag dock svårt att slappna av under massagen, vilket massören påpekade och även under  sista behandlingen. Men så har jag också lite ont i kroppen idag vilket inte alls är konstigt på grund av att vädret är värre än var det var igår så i dag blev det inte någon promenad. Också tror jag att jag spänner mig i kroppen del nu för att jag är orolig för vädret. Har ingen lust med att ha en hemresa med båten som resan hit var.  Men om man kollar på väderleksrapporten så ska det lunga ner sig under morgondagen så kanske det inte blir lika mycket sjögång. Det vore trevligt om vädret faktisk blir bättre eftersom vi har några timmar i Tallinn i morgon. Det är ju lite mysigare att kunna strosa runt utan att behöva blåsa bort.
Också florerar ett rykte om att vi kanske måste åka tidigare än planerat på grund av att vattnet i staden riskerar höjas. Eftersom bussen vi kom hit med är på utflykt till Lettland med dem som ville köpa billigare sprit så är det lite svår att få information just nu. Jag har i alla fall packat klart så jag är beredd på allt, typ.

Å varför är inte jag på utflykten? Då hade jag missat sista deltävlingen i Mello och det går inte för sig!! Kan inte rösta men ska försöka påverka telepatiskt...

3 kommentarer:

  1. DU BEHÖVER LÅN
    Jag fick precis mitt lån på 200 000,00 kr från REMY.CREDIT Skicka e -post till dem nu för ditt lån (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de är de bästa, ge dem ett försök och vittna om att låneförbudet är mycket snabbt och säkert med interstat på 2%
    EMIAL: (remy.credit111@gmail.com)
    Behöver du ett brådskande lån inom 24 timmar? de har snabbt och enkelt lån till dig Jag heter karlsson från Stockholm Sverige är en ensamstående mamma är mycket nöjd nu med mina 2 barn REMY COMPAY är det bästa få ditt lån idag} Maila honom nu för ett snabblån Mail: remy.credit111@gmail.com
    Gud välsigne dig, herr REMY FINK

    SvaraRadera
  2. behöver du ett lån? Skicka ett mejl till remy.credit111@gmail.com
    Hej hur mår du idag ?? Behöver du ett brådskande lån nu de närmaste 6 - 12 timmarna nu utan stress eller dröjsmål REMY. CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag. Vi utfärdar lån med 2% ränta, med en snabb tjänst erbjuder vi alla typer av lån, skicka ett mejl nu för dina brådskande lån
    Skicka oss ett e-postmeddelande, vi har ett lån till dig via e-post nu {remy.credit111@gmail.com} whatsapp: +46769618757
    vi har ett lån till dig ..

    SvaraRadera
  3. VI HAR ETT LÅN TILL DIG ANSÖK OM ETT IDAG OCH VAR GLADA VI ÄR HELA FÖR DIG FR ALLA LÅNTYPER kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Hej Behöver du ett snabbt lång- eller korttidslån med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, personliga lån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolideringslån etc. oavsett din kreditvärdighet.
    Personliga lån (säkra och osäkra)
    Företagslån (säkra och osäkra)
    Konsolideringslån och många fler.
    Kontakta oss för mer information om låneerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem du har ditt lån inom 6 -12 timmar. kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Vi har ett lån till dig

    SvaraRadera